środa, 30 sierpnia 2017

Wstęp na początek

Hej!

Okej więccc jest to mój pierwszy post na tym blogu. Dam dam dammm. Witajcie witajcie.

 Tak na tym blogu, bo miałam już chyba dwa i muszę się wam przyznać, że je usunęłam, ale na swoją obronę powiem, że nie miałam weny i takie tam. No, ale dobra ktoś może spytać po co zakładam kolejnego? A więc odpowiadam - ponieważ teraz czuję się zmotywowana i gotowa, no ale dobra dobra tak naprawdę po prostu chcę i jestem.

 Dla niektórych może to wydawać się dziwne i już pewnie myślicie, że tego na pewno też usunie. Możliwe, ale kto to wie, a może zostanę już i będę?

Na początek chciałabym was także przeprosić za jakieś błędy i tego typu rzeczy, ale na razie się wszystkiego uczę.

 Kolejną kwestią która was może zaciekawić i już to zauważyliście albo i nie jest moja anonimowość, no tak anonimowość. Dziwne i tajemnicze słowo nie uważacie? Wracając po prostu lepiej się czuje pisząc i tworząc, gdy nikt nie wie kim jestem, może kiedyś to się zmieni, ale na razie tak jest lepiej wyrazić mi siebie.

Na blogu będzie dużo różnorodności od recenzji po moje urodowe i modowe pomysły (choć nie jestem osobą lubiącą robić swoje DIY).

Tak więc kończąc zapraszam was do zaglądania tu częściej i
jeżeli macie pomysły na jakieś notki piszcie w komentarzach.

xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 SpecialBlog , Blogger