środa, 29 listopada 2017

Jak porzucić jesienną chandrę?

Hej!

Dzisiaj przychodzę do was z pomysłami, radami na jesienną chandrę czy jesienną depresje.

Ogólnie to postanowiłam sama w sobie zwalczyć ten smutny nastrój jesienny i chociaż trochę wysilić się na coś pożytecznego. Przyznaję się, że jestem dość leniwą osobą do niektórych rzeczy, spraw a jeszcze w jesień to uhu...
Aleee postanowiłam poszukać dla siebie, jak i dla was sposobów na zapobieganie jeszcze większemu lenistwu i popadaniu w jesienną depresję a to, że "wyżaliłam" się wam w ostatnim poście wiele mi pomogło więc postanowiłam odkryć sposoby przeciwstawieniu się jesieni.

Jesień kojarzy z nam się z szkołą, obowiązkami i nauką, ale stwierdziłam, że w tym wszystkim możemy też znaleźć też pozytywne aspekty, albo chociaż umilić sobie ciemne i zimne wieczory.

Po pierwsze mi poprawia humor ciepła herbatka, leżenie w łóżeczku pod ciepłym kocem i dobry serial. Jednak po tygodniu leżenia co wieczór i nic nie robienia zaczęło mnie to nudzić choć tak naprawdę codziennie mam jakieś zajęcia dodatkowe to zawsze po powrocie do domu marzyłam o kocyku itp.

Drugim sprawdzonym sposobem jest aktywność fizyczna,jakiś sport, basen czy nawet wyjście z psem na dłuższy spacer. Okej wiem, że na początku ani troszkę nie będzie wam się chciało wychodzić z domu, ale zobaczycie kiedy już wyjdziecie, że było warto, poczujecie i lepiej, a biegając odświerzycie umysł? ( coś w tym ha ha ).

Teraz czas na banalną radę dam dam da mmm
Spotykajcie się ze znajomymi, jak najwięcej wychodźcie z domu i cieszcie się z najdrobniejszych dobrych sytuacji.
Pamiętajcie, żeby nie przerażać się mrozem i raz na czas zrobić coś sensownego i produktywnego (istnieję w ogóle takie słowo??).

Jesień to także dobry czas na odpoczynek dla samego siebie, np.zrobienie sobie w domu małego spa, czy też czas na przeczytanie dobrej książki i zrelaksowanie się. Ja uwielbiam w tym okresie pozapalać moje ulubione świeczki o zapachach typowo świątecznych i włączyć moje wszystkie Cotton ball.
Także ozdobienie swojego pokoju czy domu w kolory i dodatki jesienne czy już zimowe doda nam nastroju.


Mam nadzieję, że moje rady wam się spodobały i skorzystacie z nich, a jeżeli macie swoje sprawdzone sposoby na jesienną chandrę z chęcią o nich poczytam.



xoxo











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 SpecialBlog , Blogger