niedziela, 21 stycznia 2018

GIRL ONLINE SOLO - RECENZJA

Hej!


Nie wiem czy już wam pisałam, że chce żeby blog był różnorodny, pełen spraw które mnie interesują.

Tak więc przychodzę dzisiaj do was z notką, może bardziej recenzją książki Girl Online Solo.

Może na początek podstawowe informację.
Jest to trzecia część z serii Girl Online napisana przez Zoe Sugg zwaną inaczej Zoellą, prowadzi ona bloga i ma kanał ma You Tube, który subskrybuję już ok. 12 mln osób ( wow co?)

Wracając do książki jak już wspominałam jest to 3 część, opowiadająca historie Penny Porter dziewczyny mieszkającej w miasteczku o nazwie Brighton w Anglii. Tym razem w życiu Penny nie ma Chłopaka z Brooklynu.

Nie chcę wam zdradzać więcej fabuły, ponieważ szczerze sama nie cierpię gdy ktoś w recenzji opowiada całą historię.

Często wychodzimy z przekonanie, że następne części książki nie zachwycą nas tak jak np. pierwsza, szczerze sama się na tym przekonałam nie raz, jednak jest wieleee książek gdzie kolejne części są coraz lepsze i bardziej wciągające.

Muszę wam powiedzieć, że uwielbiałam i nadal uwielbiam Girl Online 1, jednak dwójka bardziej mnie zawiodła, może miałam wygórowane oczekiwania? Nie wiem, ale kupując Girl Online Solo miałam nadzieję, że okaże się tak dobra jak pierwsza część i powiem wam, że się nie zawiodłam, naprawdę mi się spodobała, książki Zoe są dla mnie idealne gdy mam gorszy dzień, gdy nie chcę czytać jakiejś trudnej książki, wtedy jest idealna. Gdy chcecie się po prostu odprężyć i poczytać coś lekkiego. Jasne potwierdzam, ma wciągającą fabułę i bardzo interesujących bohaterów.

Jednak nie jest to książka przy której będziecie zgadywali kto jest zabójcą, nie będziecie rozmyślać czy intryga bohatera jest dobra ( halo to nie ten klimat). To jest po prostu książka przy której możecie się odprężyć i razem przeżywać historię Penny.

Czy polecam kupienie, przeczytanie Girl Online Solo?
Jasne, że tak szczerze to sama po nią sięgam nie raz.
Nie wiem czy ta książka jest magiczna, ale o wiele bardziej poprawia mi humor i sprawia, że wreszcie mogę odpocząć.

Mam nadzieję, że ta mała "recenzja" wam się spodobała, a może przeczytaliście już GO?
Jeżeli tak koniecznie dajcie mi znać w komentarzu!

xx





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 SpecialBlog , Blogger